Air Show Radom 22-23.08.2105

Dyskusje o pokazach, piknikach i festynach lotniczych.

Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez piniool » 11 marca 2015, 21:42

Mam zarezerwowany pokój 5-cio osobowy na 21-22.08.15
Koszt 30 zł/os
Pisać kto chętny:
należy do grupy "Miłośników Ognia z Dupy"
Avatar użytkownika
piniool
Site Admin
 
Posty: 1031
Dołączył(a): 14 kwietnia 2010, 19:31
Lokalizacja: R.S.

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez zelik85 » 16 marca 2015, 21:57

Tomasz a gdzie masz miejscówe? Gdzieś niedaleko?
zelik85
Członek EPKT Spotters
 
Posty: 360
Dołączył(a): 9 lutego 2014, 14:40
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez piniool » 17 marca 2015, 15:17

6 km od lotniska
należy do grupy "Miłośników Ognia z Dupy"
Avatar użytkownika
piniool
Site Admin
 
Posty: 1031
Dołączył(a): 14 kwietnia 2010, 19:31
Lokalizacja: R.S.

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez Adi » 24 kwietnia 2015, 19:15

piniool napisał(a):Mam zarezerwowany pokój 5-cio osobowy na 21-22.08.15
Koszt 30 zł/os
Pisać kto chętny:

eeeeeee namiot najlepszy :) klimat musi być :) celebryta z pokoju :P
Adrian Koszycki - Adi
Obrazek
Obrazek
Adi
Członek EPKT Spotters
 
Posty: 423
Dołączył(a): 15 marca 2012, 16:52
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez zicherka » 18 lipca 2015, 19:25

No raczej RAS ;-)
FOTO > http://www.zicher.net | Członek grupy: ZŁÖMIORZE.PL http://www.zlomiorze.pl/ | RADAR > http://www.radar.zicher.net
Obrazek
Avatar użytkownika
zicherka
Site Admin
 
Posty: 2138
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:40
Lokalizacja: EPRG

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez piniool » 18 lipca 2015, 20:27

Jeśli chodzi o Radom
To jest oficjalna fototrybuna koszt 350 zł na 3 dni ale "sól tej ziemi" foci z ulicy Skaryszewskiej gdzie miejsca jest dość jedyny mankament jest taki, iż trzeba być tam bardzo wcześnie bo później policja zamyka wjazd samochodami na ulicę.
należy do grupy "Miłośników Ognia z Dupy"
Avatar użytkownika
piniool
Site Admin
 
Posty: 1031
Dołączył(a): 14 kwietnia 2010, 19:31
Lokalizacja: R.S.

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez matriz » 18 lipca 2015, 21:27

Tomek, zapomniałeś dodać że takiego towarzystwa jak na skaryszewskiej to nigdzie nie ma!
Pozdrawiam
Łukasz


Obrazek
Avatar użytkownika
matriz
Site Admin
 
Posty: 831
Dołączył(a): 14 marca 2011, 12:02
Lokalizacja: Greenville, SC

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez piniool » 18 lipca 2015, 21:38

matriz napisał(a):Tomek, zapomniałeś dodać że takiego towarzystwa jak na skaryszewskiej to nigdzie nie ma!


No to się samo przez się rozumie :P
należy do grupy "Miłośników Ognia z Dupy"
Avatar użytkownika
piniool
Site Admin
 
Posty: 1031
Dołączył(a): 14 kwietnia 2010, 19:31
Lokalizacja: R.S.

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez zicherka » 19 lipca 2015, 08:56

O 7 rano na pewno juz nie wjedziesz. Jeszcze predzej musisz byc. Jak juz wjedziesz to mozesz lazic tam do woli.
FOTO > http://www.zicher.net | Członek grupy: ZŁÖMIORZE.PL http://www.zlomiorze.pl/ | RADAR > http://www.radar.zicher.net
Obrazek
Avatar użytkownika
zicherka
Site Admin
 
Posty: 2138
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:40
Lokalizacja: EPRG

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez Steel » 19 lipca 2015, 15:18

Po śląskim Air Show i jego cenie czlowiek powinien sie spodziewac znacznie wiecej jak po dniach Aeroklubu w Rybniku... ale jak na razie wyglada to lipnie...
Nie ma nawet co porownywac Radomia z Muchowcem :) wybor moze byc tylko jeden - RADOM.
Ja wybieram sie piatek-sobota... ale niestety wiekszosc przylotow (jak nie wszystkie) bedzie wczesniej... wiec zostana mi treningi w piatek i pokazy w sobote
Steel
Członek EPKT Spotters
 
Posty: 144
Dołączył(a): 29 września 2014, 19:13

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez piniool » 19 lipca 2015, 15:21

Steel napisał(a):Po śląskim Air Show i jego cenie czlowiek powinien sie spodziewac znacznie wiecej jak po dniach Aeroklubu w Rybniku... ale jak na razie wyglada to lipnie...
Nie ma nawet co porownywac Radomia z Muchowcem :) wybor moze byc tylko jeden - RADOM.
Ja wybieram sie piatek-sobota... ale niestety wiekszosc przylotow (jak nie wszystkie) bedzie wczesniej... wiec zostana mi treningi w piatek i pokazy w sobote

Czyli jedziesz tak jak my przyloty i treningi w piątek a w sobote pokaz
należy do grupy "Miłośników Ognia z Dupy"
Avatar użytkownika
piniool
Site Admin
 
Posty: 1031
Dołączył(a): 14 kwietnia 2010, 19:31
Lokalizacja: R.S.

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez Steel » 19 lipca 2015, 16:26

tak mam jechac ze szwagrem i jego ekipa... oni nocuja pod namiotem, a ja jak burżuj zaklepalem sobie motelik niedaleko lotniska (na wojska polskiego) :)
Steel
Członek EPKT Spotters
 
Posty: 144
Dołączył(a): 29 września 2014, 19:13

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez dziubek » 19 lipca 2015, 16:37

to napiszcie jeszcze gdzie rozbić namiot :D na Skaryszewskiej? :)
Obrazek
dziubek
Członek EPKT Spotters
 
Posty: 117
Dołączył(a): 20 marca 2012, 23:10

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez zicherka » 19 lipca 2015, 18:48

Zw względu na zaplanowane plany opcja 1 dnia (piatek) - bylaby super dla mnie. Pod warunkiem, ze pojade.
FOTO > http://www.zicher.net | Członek grupy: ZŁÖMIORZE.PL http://www.zlomiorze.pl/ | RADAR > http://www.radar.zicher.net
Obrazek
Avatar użytkownika
zicherka
Site Admin
 
Posty: 2138
Dołączył(a): 3 kwietnia 2011, 17:40
Lokalizacja: EPRG

Re: Air Show Radom 22-23.08.2105

Postprzez piniool » 19 lipca 2015, 20:53

zicherka napisał(a):Zw względu na zaplanowane plany opcja 1 dnia (piatek) - bylaby super dla mnie. Pod warunkiem, ze pojade.

Licze, że pojedziesz
należy do grupy "Miłośników Ognia z Dupy"
Avatar użytkownika
piniool
Site Admin
 
Posty: 1031
Dołączył(a): 14 kwietnia 2010, 19:31
Lokalizacja: R.S.

Następna strona

Powrót do Pokazy lotnicze

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron